اطلاعات میلاد محتشمی بروز و مورد تایید است
میلاد محتشمی

میلاد محتشمی درنان اختلالات گفتاری

1 دنبال کننده 1 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1402/11/17

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات میلاد محتشمی

📱 موبایل 09196729196
🕒️ ساعت و روز کاری 14 الی 20
📍️ استان/شهر خراسان رضوی - مشهد
📍️ آدرس مشهد کوثر جنوبی 14 نبش شهید رفیعی 1

توضیحات

?[ درمان تخصصی اختلالات گفتار و زبان ] ?___با جدیدترین روش های روز دنیا_____بازی درمانی____گروه درمانی____درمان تمام اختلالات کلامی و یادگیری ناشی از:____عقب ماندگی ذهنی،____ اتیسم و بیش فعالی(ADHD)،____آسیب های مغزی(سکته مغزی،آفازی، فلج مغزی)____شکاف کام و لب، ____کم شنوایی، کاشت حلزون______درمان تأخیر در شروع گفتار و زبان کودکان و تولید صحیح کلمات و جملات در تمامی سنین______اختلالات یادگیری(خواندن، نوشتن، ریاضی) ____تقویت حافظه و هوش و آماده سازی جهت ورود به طرح سنجش و مدرسه____ناروانی گفتار در کودکان و بزرگسالان (لکنت و تندگویی) ____اختلال بلع____اختلالات صوت(گرفتگی و صدای زیر غیرطبیعی وتقویت صوت کاربران حرفه ای صوت) ____گفتاردرمانی در منزل:________________________________

بیوگرافی دکتر میلاد محتشمی

میلاد محتشمی درنان اختلالات گفتاری هستند. مطب ایشان در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، مشهد کوثر جنوبی 14 نبش شهید رفیعی 1 واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر میلاد محتشمی مطابق ذیل است.
  • موبایل: 09196729196
  • ساعت و روز کاری: 14 الی 20
  • استان: خراسان رضوی
  • شهر: مشهد
همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر میلاد محتشمی درنان اختلالات گفتاری می‌توانید با شماره تلفن‌ 09196729196 تماس بگیرید.

گفتار درمانی مشهد

نظرات

روزبه تبریزی 1 سال قبل
پسرم رو وقتی برای ارزیابی بردم کلینیک گفتاردرمانی آقای محتشمی اصلا حرف نمیزد و پرخاشگری داشت و وسایلو همش پرت میکرد الان بعد 4 ماه توجه ش خیلی بهتر شده و تا حدودی بصورت تک کلمه و دو کلمه درخواستاشو میگه و در کل کار آقای محتشمی خوب و نتیجه بخش بوده و راضی هستم از کارشون. با تشکر

کاربر گرامی نظر شما در رابطه با میلاد محتشمی برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.